دانلود ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشتی ترکیبی براساس شناسایی جاده ها به صورت خودکار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 429
بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشتی ترکیبی براساس شناسایی جاده ها به صورت خودکار ؛ مقاله ای برای رشته مهندسی برق در آن است که در 13 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.
چکیده:
درشرایط عادی، چرخهای جلو ردیابی کنترل را از طرف راننده و چرخهای عقب، دنباله روی مسیر از وسیله نقلیه می باشد. خودرو در حین چرخش، ردیابی کنترل را از دست می دهد، اگر نیروی کششی بیشتر از نیروی اصطکاک باشد، بنابراین، یک وسیله نقلیه باید نسبت لغزشی کافی از لاستیک را حفظ کرده و ردیابی کنترل راننده را دنبال کند. این مقاله، به بررسی کنترل فازی برای سیستم کششی ترکیبی در خودروهای هپبرید الکتریکی(HEV)پرداخته است که مانع از چرخش چرخ دیسک در طول حرکت و شتاب شده و انگیزه ترمز کوتاه در گشتاور موتور را دارد. وظیفه این مدل این است که نظارتی بر کنترل گشتاور ترمز برقی و موتورHEV را دارد. گشتاور ترمز الکتریکی به عنوان مرجع ورودی گشتاور ترمز احیاکننده است، که برای کنترل سطح پایین تر ماژول می باشد. هنگامی که این سطح پایین تر توسط ورودی موتور کنترل می شود، نسیت لغزش مورد نظر را میتوان کاهش داد. تغییر خط اضطراری و تغییر نسبت لغزش در شبیه سازی، برای نشان دادن اثر بخشی انجام کنترل، ارائه شده است. بهره وری و اجرای آسان کنترل فازی، منجر به این نتیجه شده است که منطق فازی یک چهارچوب مناسب و امیدوارکننده برای سیستم کنترل ترکیبی در وسایل نقلیه الکتریکی می باشد.
کلمات کلیدی:کنترل فازی,سیستم کنترل کشش ,ترکیبی
درشرایط عادی، چرخهای جلو ردیابی کنترل را از طرف راننده و چرخهای عقب، دنباله روی مسیر از وسیله نقلیه می باشد. خودرو در حین چرخش، ردیابی کنترل را از دست می دهد، اگر نیروی کششی بیشتر از نیروی اصطکاک باشد، بنابراین، یک وسیله نقلیه باید نسبت لغزشی کافی از لاستیک را حفظ کرده و ردیابی کنترل راننده را دنبال کند. این مقاله، به بررسی کنترل فازی برای سیستم کششی ترکیبی در خودروهای هپبرید الکتریکی(HEV)پرداخته است که مانع از چرخش چرخ دیسک در طول حرکت و شتاب شده و انگیزه ترمز کوتاه در گشتاور موتور را دارد. وظیفه این مدل این است که نظارتی بر کنترل گشتاور ترمز برقی و موتورHEV را دارد. گشتاور ترمز الکتریکی به عنوان مرجع ورودی گشتاور ترمز احیاکننده است، که برای کنترل سطح پایین تر ماژول می باشد. هنگامی که این سطح پایین تر توسط ورودی موتور کنترل می شود، نسیت لغزش مورد نظر را میتوان کاهش داد. تغییر خط اضطراری و تغییر نسبت لغزش در شبیه سازی، برای نشان دادن اثر بخشی انجام کنترل، ارائه شده است. بهره وری و اجرای آسان کنترل فازی، منجر به این نتیجه شده است که منطق فازی یک چهارچوب مناسب و امیدوارکننده برای سیستم کنترل ترکیبی در وسایل نقلیه الکتریکی می باشد.
کلمات کلیدی:کنترل فازی,سیستم کنترل کشش ,ترکیبی
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، الکترونیک و برق و مخابرات، ،
:: برچسبها: کنترل فازی تطبیقی, کنترل فازی, سیستم کنترل کشش, کنترل کشتی ترکیبی, مقاله مکانیک خودرو, مقاه رشته مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلد مقاله راهسازی, دانلود مقاله کنترل فازی, مقاله کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشتی, کنترل فازی تطبیقی برای کنترل کشتی, مقاله کنترل فازی تطبیقی,